nu ska vi se

hej hopp! Vaknade helt klart på rätt sida idag. Förskylningen börjar gå över och vi var lediga från skolan idag och det är vi imorgon också, yes.. Så det känns skönt! Just nu sitter jag och väntar på att Linda och Maria ska komma, så ska vi kolla på lite film och jag ska försöka fixa deras balfrisyrer. Vi får se hur det går!

Imorgon är det fredag och det är sjukt mågna som tar studenten! På kvällen ska jag till min halvsysters kusin som tar den och om jag hinner innan så ska jag följa med Julia på hennes kompis utspring. Vi får se om man hinner med allt!

Och på lördag blir det sverige för hela slanten! Fotbollslaget ska till råsunda och jobba inför landskampen och sedan kolla på matchen, kommer bli super kul. Hoppas på fint väder och vinst eftersom det är vår national dag också!

Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback