känns som sommarlovet är här

det är inte långt kvar nu! Bye bye första ring på onsdag, känns super skönt.. Helgen har varit helt galen! Igår åkte jag in tidigare till stan och träffade Jesper, en kompis som bor i bollnäs men som var här på besök nu. Kul kul! Sen mötte jag rasmus på centralen och vi tog tuben till råsunda och mötte upp alla i laget. Så där tillbringade jag hela dagen och det var hur kul som helst! Efter skandal matchen drog jag hem till Josse och somnade där också.

Nu är jag hemma och väntar på att jag ska ner till centrum och träffa rasmus mamma, så ska vi handla födelsedags present till honom för han fyller år imorgon! Ikväll har jag match, får se hur det går för känner mig fortfarande lite sjuk.. Men men, pepp pepp!

Kommentarer
Jesper säger:

Tack för helgen :)

2009-06-07 | 13:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback