här har jag missat mycket

Har haft fullt upp och har därför inte skrivit!
Jag har gjort massa skoj, firat rasmus och ätit med hans familj och så. Han fick ett armband av mig, två tshirtar och ett par shorts av sin mamma och pengar och ett gymredskap av sin far och bror.

igår var det skola en kort stund efter att pappa fixat så jag kom två timmar försent och hann vara i skolan en halvtimma. Jippie! Sen drog jag och Linda till gymmet och efter det var det dax för fotbollsträning med alaget. Det var helt okej!

Idag hade jag mitt sista prov, på skolavslutningen!? Men iaf, jag fick 56 p av 60 möjliga. Så tack för mvg! Sen var det dax att städa och sen var det hej hej till sommarlovet. Ritkigt skönt! Ikväll ska jag kanske till en park och fira sommarlovet med massa folk, kommer nog bli najs! Men det regnar och då är man inte så pepp för det. Så vi får se! Annars så blir det hemmakväll och kolla på Svergie - Malta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback