det var en kaos dag

jag och simone tog en tripp till centrum, till stinsen och sen hem till henne. Efter det kom therese och hätmade mig med sin bil och vi åkte hem till henne och kollade på skräckfilm med Nicklas och Jamie.. jag hade dock sett båda filmerna men ändå! Vid halv tolv gick jag från therese ner till norrviken och mötte upp Linda som var där med Philippa, Nina, Adde, Nicklas, Jonas och Jim tror jag det va. Vi var ute i stort sett hela natten och jag kom glatt hem halv fem på morgonen.. yeeaaaah.

Idag vaknade jag vid halv ett, käkade lunch och hoppade in i duschen. Efter det kom älskling hit och vi har gått runt lite överallt, gick till centrum och tog en fika. Nu sittervi och kollar på tv och väntar på samlingen till matchen som är på bippen ikväll! Wish me luuuuuck..

Ikväll verkar det bli en kairokväll medl lite folk, mysigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback