When i cry i'm smiling

Gårdagen slutade med att jag och mamma satt och kolla på filmen som visades på fyran, alpha dog. Den va riktigt bra! Orkade dock inte kolla klart på hela, men det jag såg var riktigt bra. Måste ses igen! Skoldagen har varit riktigt seg. började med en matte b lektion, uuusch.. Fick reda på att jag har nationella i det på torsdag, får se hur det går! Efter det mötte jag upp josse, elin och lotti vid sundbybergs station och vi gick och käkade lunch på expresso house. Tog en scones med chai latte! Efter det skulle jag egentligen ha lektion mellan tio i ett till kvar över två, men det slutade med håltimma då vår lärare var på läkarbesök. Sen var det dax för sista lektionen, idrott! Jag och alla killar i klassen på ishockey, det va faktist grymt kul. De flesta såg ut som bambi på hal is inklusive jag!

Sen direkt när jag kommit till väsby station gick jag till gymmet och sprang lite och sen traskade jag hem! Helt slut i benen, så jag lade mig direkt i soffan och kollade på tv. Ikväll blir det inte mycket mer, bara att ta det lugnt. Ska även beställa flygbiljett ikväll, cant wait! Så jävla glad..

Imorgon ska jag spela innebandy, dm med vår grannskola löfströms. Känns ganska sjukt men kul med tanke på att jag slutade på innebandy för dryga fyra månader sen! Så vi får se hur det går, hoppas på vinst. Nej nu ska jag slappa, känner mig helt död. Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback