were love will find you

hallå där ute i kalla sverige! Jag frös så in i bombem igår, det var helt sjukt hur kallt det var.. Jag och julia möttes i centrum och knallade omkring där en stund, senare tog vi bussen till löwenströmska sjukhuset för att jag skulle ta svininfluensa vaccinet! Efter mycket om och men så fick jag den tillslut, och satan vad on jag har i armen idag. Middagen igår var super god förresten, tack mamma! Jag och julia tog det bara lugnt framför tvn och kollade på snygg,sexig, singel. Haha, älskar den filmen!

Idag vaknade jag riktigt tidigt, klockan åtta! Och natten ar inte så bra den heller, kunde knappt sova.. pga den där jävla sprutan, hade feber hela kvällen. Jippie! Så känner mig ganska sliten idag, hoppas det blir bättre ju längre dagen går. Nu är det bara en dag kvar, sen åker jag! Det känns så otroligt sjukt.. Jag har sån enorm resfeber så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Jag är nervös som bara den och jag är så jävla glad.. helt sjukt! Känner mig som en liten flicka på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback