vart fan tog den här dagen vägen?

swosch sa det och snart är det bingen, den här dagen har gått jätte fort så som hela helgen. Har precis ätit tacos med mamma och hennes kille Andreas och nu är jag ombytt och klar och ska snart ner på fotbollsträning! Senaste timmen har jag tillägnat att prata musik med Lynsey på msn, skit kul faktist. Hon är en brud som bor på Nord Irland, ett år äldre och jag lärde känna henne i sommras i turkiet då hennes pojkvän och min pojkvän jobbar på samma reastaurang/bar. Och vi har kommit fram till att vi har exakt samma musiksmak! Passar perfekt då vi planerar på att dra ner till turkiet hela nästa sommarlov och hyra en lägenhet där tillsammans, men innan det händer måste jag skaffa et extra jobb. Mer om det när jag blir arton den 11 Februari!

Låtar jag inte har tröttnat på och inte kommer tröttna på:

Edward Maya - Stereo love
Jeremih - Imma star
Pitbull vs Akon - Shut it down

*smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback