tänkte prova på en omstart

inte för att någon läser det här eller så, det är för min egen skull. Att titta tillbaka och minnas va det var man gjorde förut, så vill jag ha det. Och om det är någon som läser är det bara ett plus!

Det händer mycket nytt i livet just nu! Dags läget är att jag är tillsammans Med Devrim Cicek, snart 5 månader. Många tummar upp och många tummar ner, både från mig själv men även många i min omgivning. Vissa är verkligen emot det och vissa är glada för min skull, vad du tycker är upp till dig själv. För allt som tillslut räknas är min inställning till förhållandet! Och ni som inte förstår så är det så att Devrim bor i turkiet och jag här i sverige, så det är en bit mellan oss.. det första som kanske ploppar upp i erat huvud nu är säkert;

åhnej vad jobbigt med distansförhållande
han kan ju vara otrogen?
vad gulligt att ni klarar det trots avståndet
och bla bla bla..

Själv känner jag att jag är stolt över att klara av avståndet. Det är inte många som gör det! Det gäller att brinna för det, att ha något att se fram emot.. att inte bara tänka på nutiden utan på framtiden. Man kan inte sitta och deppa och tänka att: oh vart är han just nu när jag behöver han som mest? Varför är han inte här vid min sida just nu? Visst, så tänker jag ibland.. men då gäller det att tänka framåt: snart så ses vi igen! Om ett år kanske vi kan vara tillsammans när vi vill! Snart kanske det inte finns någon avstånd mellan oss två. Det är så det måste fungera i huvudet om man ska klara det här!

Aja, nog pratat om det! Ikväll ser det i alla fall ut som att det blir en hemmakväll framför tvn all by my self. Men det ska bli skönt! Laga lite mat och bara softa. Ska även sitta och vänta på att simone ska smsa mig, för hon ska iväg på fest och ska vara i nyktert tillstånd för att hålla koll på alla fyllesäckar. Så hon ska skicka en liten update vid tolvslaget! Haha, cant wait..

sist men inte minst.. countdown turkey 16 days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback