nu är jag cornelia igen

precis kommit hem från stan, har knallat runt lite på julmarknaden i kungsträdgården och letat julklapp till Devrim som jag tillslut hittade! Jag vet att han inte läser det här och att han ändå inte kommer förstå, så det blev en mörkgrå kofta från H&M till honom. Tror det blir bra! Julia hade tänkt att köpa sig själv ett par leggins och dricka en chai te då såklart Julia har glömt ta med sig sitt nya bankomat kort! Haha, det är så man känner igen henne.

Men det var verkligen supermysigt och så värt det trots att regnet duggade ner på slutet. Var superkul att träffa Julia igen eftersom jag inte träffat henne på ett antal månader av olika orsaker, men det kändes verkligen inte som att det var månader sen vi sågs. Nu känner jag mig hel igen, det har fattats en pusselbit och nu är den tillbaka. Om du på något sett läser det här så ska du veta att jag har längtat till den dagen då du och jag skulle ses igen och det skulle kännas som förut, och det gjorde det! Så tack för en underbar dag..

Kommentarer
Julia Hermelin säger:

Kunde inte säga det bättre :)

Glöm aldrig att jag älskar dig, oavsett vad!<3

2009-12-05 | 15:33:56
Bloggadress: http://juliahermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback