my feets are stuck to the ground

är jag sur, är jag glad, gick provet käpprätt åt helvete? Jag är ingenting av det, jag är bara allmänt trött. Och provet idag gick väl hyffsat! Vi får se hur det slutar när man får reda på resultatet, usch.. Efter det var det svenska och jag blev precis klar, först (!), med våran svenska uppsats på åtta sidor som skulle handla om romariket och antikens grekland. Var ganska lätt faktist!

Idag är det inte så mycket kul som händer, ska ner på fotbollsträning om drygt två timmar! Sen blir det hem och sätta sig framför burken då det är final på mammas pojkar. Jag vet, programmet är så dåligt att det blir bra. så man måste helt klart följa det! Vi får se vem de väljer, jag önskar man kunde välja bobbys mamma naima. Hon är helt klart bäst! See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback