if only tonight

Hej där i lingonskogen! Jag är gladare idag än jag va igår, för vi slutade vid elva idag. Riktigt bra! Efter det åkte jag hem på direkten och latade mig framför tvn och åt lunch och efter det har jag varit här nere vid datorn. Jag sitter klistrad framför hemtelefonen just nu, för inom en timma ska Devrim ringa och har inte pratat med han i telefon på två veckor. It sucks! Lite senare ska jag nog träffa Julia, men hon mådde lite konstigt sa hon så kanske blir annat, i dont know. Hoppas bara hon mår bättre! Det blir i alla fall till att kolla idol finalen ikväll, heja Erik.

Imorgon så blir det först ner till gymmet en snabbis, sen ska troligen jag och pappa åka hem till farmor och farfar kanske! Jag känner mig så dum för jag har inte  varit där på år och dagar, så ska bli kul. Och imorgon fyller världens bästa Linda år också, så henne ska vi fira tills vi spyr!

På söndag så hade jag också tänkt att trippa ner till gymmet på morgonen och efter det ska jag träffa Simone. Känns kul, vi behöver lite catch up time! Och sen på kvällen är det fotbollsträning. Och någonstans mellan allt det här ska jag hinna plugga också, hur nu det ska gå..

countdown.. 9 dagar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback