i can be your hero baby

passande då jag är hemma hos simone och kollar på svenskahjältar galan. Alltid lika kul och se vad andra personer gjort för en annan! Men i alla fall, nu tänkte jag summera helgen som varit i kort.

Fredag: Slutade tidigt, skönt som fan. Kom hem till pappa där Isa och Anna va så satte mig vid tvn och väntade på att Julia skulle höra av sig. Hon mådde inte så bra så blev tyvärr ingenting, så jag drog hem till Emilia en kort stund och träffade även Felicia där. Satt i hennes rum och snacka skit som vanligt! Mysigt. Sen belv det hem och ha en idolkväll med pappa och Anita.

Lördag:
Började med att jag och pappa åkte och julhandlade på stinsen. Kryllat med folk! Efter det åkte vi hem till farmor och farfar och fikade, det var länge sen jag såg de så det var kul. Efter det var det bara hem och byta om och sedan dra hem till Linda som fyllde år! Så hela kvällen firade vi henne med gott sällskap, riktigt kul. Sov hemma hos simone och vaknade upp hos henne på södnag morgon.

Söndag: Vaknade vid elva tiden och bara segade oss och kollade på repriser på tv och lite så tills vi tog tåget hem till mig så att Simone fick se hur jag bodde hos pappa. Väl hemma segade vi oss ännu mer framför tvn tills vi beslutade oss att sticka iväg till burgerking, dit vi även drog med Fanny. Sen blev det natti natti tidigt!

Idag: Är på slutspurten med mitt bord jag håller på med i skolan och hade även prov idag och slutade klockan ett. Helt okej dag! Efter det drog jag och Josefin till centrum och sedan till vilunda där det var en liten julmarknad. Sedan drog jag hem och packade för att sedan dra vidare till centrum igen och möte simone och sedan vidare till henne där vi sitter nu!

Imorgon är det något grupparbete och föreläsning om alkohol och droger i skolan, sådant brukar vara ganska intressant att lyssna på så vi får se! Slutar vid två tiden imorgon, sköööööönt. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback