Hej mitt vinterland

snön har faktist inte kommit än, sådär på riktigt. Men idag ska jag i alla fall på känna på lite julstämning då jag och Julia ska in till stan och gå på lite julmarknad och kolla in julklappar! Kommer gilla den där julkänslan eftersom jag inte direkt kommer få någon normal julafton, då jag kommer vara i turkiet där det inte ens firar jul. Så idag kommer det bli super mysigt, jag och julia behöver lite catch up time.

Igår blev jag som sagt bara hemma, satt bänkad framför idol och satt i chocktillstånd när jag hörde calles namn, hur kunde han gå vidare!? Förstår ingenting.. nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning och lite sånt nödvändigt! Puussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback