hej mitt vinterland

måste bara säga, shit vad det snöar! Det är säkert tre decimeter ute eller någonting.. har inte orkat gå ut sen jag kom hem från skolan så vet inte riktigt hur mycket snö det är! Hoppas inte blasken kommer innan jag drar.. Jag har inte mycekt att säga om den här dagen, onödig i stort sett. Slutspurten innan lvoet är segt och vi slutar på tordag. Skönt!

Håller redan nu på att sorterar ut kläder jag ska ha med mig till istanbul och inte! De behöver ju vara varma så de tar extra stor plats.. får inte packa med mig för mycket! Måste kunna ha plats för de kläder jag förhoppningsvis ska shoppa. Ska nog hem till mamma ikväll, måste försöka få iordning på min resväska för den är ganska paj. Inte bra för den är stor! Aja, nog om prat för nu är det slut på fantasi. Ha en bra dag, puusss


så jävla vackert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback