cuz when i cry i am smiling

jag måste börja med att säga, nu har jag jullov! Så otroligt skönt.. riktigt onödig dag och snökaos som bara den, men nu är det slut på skolan för det här året. Gäller att ladda energi till 2010! Jag ska inte göra så mycket idag, bara ta det lugnt hemma med mamma och kolla på tv. Tänker inte ta mig ut utan anledning! Burr..

Imorgon blir det sova ut, tack för det. Och sen ska jag vänta på att Julia slutar så att vi kan ses! Sen ska vi åka förbi pappa så att hon får se hur det ser ut där och även ta med mig resväskan där ifrån så att jag kan börja packa på lördag. Senare på kvällen runt sex ska jag, julia, mamma och andreas ha middag här. Jag fick bestämma förrätt och varmrätt och det blev toastskagen och sedan black and white. Yummie! Sedan ska nog bara jag och julia ta det lugnt och prata strunt som vanligt, mysigt blir det.

Ha en bra kväll! Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback