all i can say is hello world

sitter just nu och webbar med devrim på msn, det var tre veckor sen sist så jävligt glad är jag. Har även bokat biljetten idag! Ren happiness.. Den tjugonde drar jag.

Jag hinner itne skriva mer just nu! Innebandyn imorse var kul och resten av skoldagen gick snabbt och nu är jag hemma hos pappa, PUSS

Update:
sådär, nu har jag lite mer tid! Var upptagen med web och plugg. Har pluggat i stort sett hela eftermiddagen och nu måste jag släcka ner datan för att fortsätta mitt pluggande, jätte kul! Imorgon blir det en lång och trög skoldag mellan halv nio och tre med samma lektion all day long. Får se hur glad jag är efter det! Sen blir det nog ner till gymmet och efter det hem och plugga, igen!
Have a lovely night, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback