Oh fuck it, im gonna have a party

Hej hallå i stugan!
Jag vet, jag tar nog hem priset i sämst på att uppdatera.. Grejen är att det pågår så mycket so no time for this shit! Just nu ikväll är jag i alla fall med Erica, ska slagga över här så vi har ett pytte litet film maraton! Har precis kollat på save the last dance och gråtit som två tomtar, och nu ska vi kolla på raise your voice.

Det har hänt en massa grejer sen jag skrev här faktist..
Ny pojkvän - Devrim cicek
Ny adress - Ingeborgsväg
och massa annan skit som jag inte orkar ta upp nu..


Och jo just det ja.. skol helvetet börjar på torsdag. Fast har ledigt fredag och praktiserar från och med måndag och en månad frammåt. Ganska naaajs!

Ha en kul natt och HA till alla de som börjat plugget.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback